lördag 5 januari 2008

Jag klockar naket på film

Jag sitter och klockar bröst och naket på film. När naken hud exponeras stirrar jag omedvetet ner på displayen på dvd och kollar in dess timer, "01.33 min, ojdå naket först så långt in i filmen".
Ända sedan jag såg den utmärkta amerikanska komedin "På smällen" med Katherine Heigl och Seth Rogen så har detta Tourettes syndrom drabbat mig.
Huvudkaraktären i filmen, Ben Stone, är en ungkarl som bor i ett slackerkollektiv som är i startgroparna med en ny sajt "Mr Skin". Här får man uppgifter om när det i filmer blir naket. De sitter och kollar och klockar dessa väsentligheter. På sajten hittar man tidsangivelserna för varje film med naket. Som ni förstår är detta upplägget i filmen en plattform för stor humor.
Och nu förstår ni mitt sjukliga klockande av naket.