fredag 8 januari 2010

Joel Kinnaman tackar mig

Joel Kinnaman tycker det är läskigt med TT. På dagens presskonferens om de nominerade till Guldbaggen berättar han att TT når så många och att landsortstidningar har så dåliga sajter och där ligger artiklarna kvar så länge. Hmm, inte riktigt säker på vad han menar är så läskigt med det.
Nåja.
Jag ska fortsätta berömma kändisar som gjort bra insatser enligt mig. Joel Kinnaman blev helt tagen och rörd när jag prisade hans insats som "JW" i bioaktuella "Snabba cash". Jag sa att han var grym och ska ha all heder för sin insats.
Joel satt ihop händerna och bockade djupt inför mig. Stor tacksamhet.
Men vad jag inte berättade att filmen i övrigt inte riktigt höll för mina förväntningar. Kanske ska jag börja kritisera kändisar och se vad det väcker för reaktioner?