tisdag 20 december 2011

Juldekorationer i bilder




Hyllning till Kim Jong Il? Det trodde jag nästan i måndags morse när jag kom till jobbet, någon gammal kommunist måste väl finnas även i vår garderob?
Nä, det var juldekorationer till årets julbord, ingen minneslund.



Juldekorationer som bordslinne, pepparkakshus och skålar lottades ut på jullunchen. Även Kim Jong Ils minneslund.
Jag blev en vinnare igen. Ähum, alla vann. Jag fick tre röda ljusstakar. God jul!




Men maken till fruktkorg av rang. Den här kom i dag. Från en kund.
Korgen blev hejdlöst fotad av personalen. Säkerligen bloggad.
Vackrast av fruktkorgar. Jag smakade på en chokladdoppad äpppelbit. Mums. Om jag då ändå ska löpa linan ut, lite reklam tänker jag, så hittas den på fantastiskfruktkorg.se



- Använder Blogpress skickad från min hypersmarta iPhone
- Har du nyhetstips? Mejla mig på marko.saavala@tt.se