fredag 3 februari 2012

Inget Vasalopp

Jag har en nyhet till världen likt Dulee Johnson skulle ha adresserat den. Det blir inget Vasalopp för Marko i år.
Rethostan har sabbat en månads träning för mig och jag blir inte bättre av att försöka stressa mig frisk.
Jag har under hostperioden slöat och slarvat med kosten så jag är verkligen ur form. Dessutom har den kassa vintern inte gett några möjligheter till förberedelser i skidspåren förrän nu. Tyvärr har jag bara avundsjukt kunnat titta på vänners bilder från finfina spår på Facebook.
Hostan är mot tidigare krax av en slemmigare och äckligare variant. Vette tusan hur den ska gå ur kroppen. Jag hostar, flämtar och spottar och tar en whiskey i kväll. Kanske någon basilusk stryker med.
Då vet ni, världen.


- Bloggar med BlogPress från min supersmarta telefon.
- Har du nyhetstips? Mejla mig på marko.saavala@tt.se