söndag 26 augusti 2012

Loreen ut

Efter ett halvår så är det slut. I kväll lyfte jag ur "Euphoria" med Loreen ur min Spotifylista.
"Euphoria" finns dock kvar på "30 bästa just nu". Men med Usher.
Nä, Eurovisionvinnaren får nu läggas till handlingarna. En fantastisk låt. Årets låt. En given vinnare på Rockbjörnen inom kort.
SVT:s underbara "Eighties" lyfter en nostalgilåt med A Tribe Called Quest denna veckan. Kolla in den här.
För att inte tala om världens bästa jogginglåt just nu. The Killers "Runaways" är som gjord för drömmil på spåret.
Känns som med sex stycken prenumeranter på min bästalista att det medföljer ett visst ansvar. Men listan är bara jag. Som jag är nu. Personligt och ärligt utan skämskuddar. En blandning av sött och salt. Min Trackslista i nuet.
(Zaleilahs schlagerlåt "Mandinga" är en bugg som följer med när jag bäddar in den i bloggen. Har ni varit med om något liknande?)