lördag 23 mars 2013

Alla mina tjejer





Är så stolt över mina skapelser. Tänk dessa barn. De är som vackra tavlor.
Fanny är så funny. Hon posar för mig på Junibacken i dag i en Mona Lisa-styling.
Senaste tiden har utvecklingen gått i rasande fart. Ida och Fanny, snart fyra år, är så klipska och skärpta. Man häpnar dagligen över deras framfart. Värt varje ögonblick att leva tillsammans med dem. De skänker oss så mycket livslust och glädje.
Stora tjejen, Elsa sju år, hon har varit på Hawaiiparty i kväll. Så snygg i sommarklänning och blommor i sitt hår.
Och jag och min fru vi har suttit med ett glas vin under tända ljus och skenet från brasan och pratat om dessa underverk under Earth hour i kväll.
Jag frodas i lycka med dessa kvinnliga fägringar i min närhet. Heja, mina flickor!


- bloggar med min supersmarta iPhone

- nyhetstips eller kommentarer mejlas till marko.saavala@tt.se

#blogg100