tisdag 14 januari 2014

Hoffdjup skjorta





Och så var det dags för några selfies. Det säger presschefen Max Lagerbäck på TV3 när vi avslutat vår intervju.
Vill gärna poängtera detta.
Men jag ställde villigt upp på bild tillsammans med tv-legenden David Hasselhoff.
Han är i Sverige för att spela in en egen pratshow i TV3.
Med svenska gäster. Men han hade noll koll på svenska kändisar. Förutom Avicii visar vår undersökning i dag.
Amerikanen som ni minns säkert från tv-serierna "Knight Rider" och "Baywatch" är en trevlig farbror.
Han svarar på frågor som en gammal vimsig gumma. Svävar i väg på sidospår och gamla minnen. Kan det här med att hålla låda. Sympatiskt.
Men jobbig att klippa vett ur från en intervju.
Leendet sitter som en smäck när vi kör i gång. Och när vi fotar.
Och jag ser att hans skjorta är uppknäppt ner till naveln i ett kallt hotellrum. Djup som Grand Canyon. Själv har jag bara en knapp öppen. Resten åker upp först när jag är hemma. Så Hoff är jag.




- bloggar med min supersmarta iPhone

- nyhetstips eller kommentarer mejlas till marko.saavala@tt.se