söndag 15 februari 2015

Pressande i bubblan

Jag var Mellofacit i går kväll.
Lär inte hända i fortsättningen.
Nästa vecka går jag in i bubblan. Då blir lätt enkla trådar bärande sanningar i presskåren. Egentligen borde pressen sitta isolerade i bås.
Ni får tipsa mig utifrån hur det går i tredje deltävlingen i Östersund. För jag lär tänka fel.
Tipsa mig gärna också om udda företeelser, personligheter eller samlare i Östersund med omnejd. Tänkte håva in några webbtvreportage utanför bubblan.
Just nu blåser det mest bubblor ur näsan. Hoppas förkylningen och den envisa hostan snart släpper. Den är så deprimerande. Som en mancold bara kan på oss veka karlar.
Ser på sociala medier att vi är många i flödet som snorar, hostar och febrar. Vidrig tid på året.
Krya på er!



- Posted using BlogPress from my iPhone

- Nyhetstips mejlas mig på marko.saavala@tt.se